مورینیو 10 روز پس از اخراج، دو شغل جدید پیدا کرد

مورینیو 10 روز پس از اخراج، دو شغل جدید پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مورینیو شغل خود را تغییر داد. مربی پرتغالی ده روز پس از اخراج از تاتنهام حالا دو شغل جدید پیدا کرده است: او صاحب ستونی در روزنامه انگلیسی مشهور "سان" شد و قرار است که به عنوان کارشناس فوتبال در رایو "تاک اسپورت" حضور پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو حالا به جای این که به عنوان مربی زیر ذره بین باشد و توسط دیگران مورد ارزیابی قرار بگیرد، خودش دیگران را ارزیابی خواهد کرد. مربی پرتغالی پس از اخراج از تاتنهام فقط ده روز بیکار بود و حالا شغل های جدیدی پیدا کرده است. مربی پرتغالی در نوامبر 2019 وارد وایت هارت لین شد و پس از عملکردی ناامیدکننده، بعد از یک سال و نیم اخراج شد.

سان گزارش داده است که ژوزه مورینیو قرار است که در طول یورو هر روز برای این نشریه مقاله بنویسد. از سویی وبسایت تاک اسپورت نیز اعلام کرده است که مورینیو در حین یورو به عنوان کارشناس رادیویی در برنامه های آنها حضور پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب مورینیو که تجربه مربیگری در بنفیکا، پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام را دارد حالا به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت خواهد کرد که البته معمولا لحن تند وی در زمان کنایه زدن و صحبت کردن با دیگران به سوژه داغی تبدیل می شود.

4125