جدول گلزنان لیگ یک؛ رستمی و فاتح در صدر

جدول گلزنان لیگ یک؛ رستمی و فاتح در صدر

پایگاه خبری فوتبالی- جدول گلزنان لیگ یک در پایان هفته بیست و دوم بازی ها دستخوش تغییر شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پیش از این حمید کاظمی و ایمان غلامی، مهاجمان بادران در صدر جدول گلزنان قرار داشتند. دو مهاجمی که در بازی با هوادار شب تلخی را تجربه کردند.

ایمان غلامی که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، موفق به فتح دروازه حریف نشد و حمید کاظمی هم بلافاصله بعد از ورود به میدان در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم از سوی داور اخراج شد تا بادران نتواند شکست یک بر صفر را جبران کند و در ثانیه های پایانی بازی که همه حتی دروازه بان هم جلو کشیده بود گل دوم را دریافت کند. این بهترین فرصت برای عارف رستمی و علی فاتح بود که خود را به صدر جدول گلزنان برسانند و 9 گله شوند. عارف رستمی اینروزها در ترکیب خط حمله تیم خیبر درخشان ظاهر می شود و زننده بیشتر گل های حساس تیمش بوده است. هم چنین علی فاتح در تیم پارس جنوبی که بیشتر توپ ها به او ختم می شود، چون چارچوب دروازه حریفان را به خوبی می شناسد.

البته آمار گلزنی در این فصل از بازی های لیگ یک بسیار پایین است. معدل گل زده بهترین گل زن در هر بازی به نیم گل هم نمی رسد و این شاید به خاطر کثرت مدعیان هم باشد که موجب شده تا امتیازات مدام بین تیم ها تقسیم شود.  جدول گل زنان لیگ یک در پایان هفته ی بیست و دوم از این قرار است:

9گل:
خیبر خرم آباد: عارف رستمی
پارس جنوبی: علی فاتح

8گل:
بادران تهران: حمید کاظمی - ایمان غلامی

7گل:
استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا
مس کرمان: بابامحمدی
مس کرمان: سیدپیمان میری

6گل:
استقلال ملاثانی: سجاد عبدویی

5گل:
خوشه طلایی ساوه: کامبیز دهقانی
آرمان گهرسیرجان: علی وزیری پناه
قشقایی شیراز: امین هاشمی فرد
رایکا بابل: صیاد کوکبی
استقلال خوزستان: بهروز بارانی
بادران تهران: احسان پیرهادی
رایکا بابل: علی خسرونژاد

4731