مرزبان: بازی با پرسپولیس نقش صددرصدی در تعیین قهرمان نخواهد داشت

مرزبان: بازی با پرسپولیس نقش صددرصدی در تعیین قهرمان نخواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با پرسپولیس نمی‌تواند نقشی صددرصدی در تعیین قهرمان این فصل داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا مرزبان در ارتباط با پیروزی تیمش برابر خوشه‌طلایی در جام حذفی گفت: اول از همه باید بگویم که ما روزها درگیر این مسئله بودیم که زمین چمن ورزشگاه ساوه کیفیت خوب و نور خوبی ندارد، ما مرتب با سازمان لیگ در تماس بودیم که بازی در زمین دیگری برگزار کند، چون نه تنها سلامتی بازیکنان ما بلکه سلامتی بازیکنان حریف هم برایمان مهم بود. در نهایت تصمیم آخر این بود که ما باید در ساوه بازی کنیم برای همین مجبور شدیم به خاطر پروتکل‌های بهداشتی به هتلی برویم که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی است. ما یک ساعت و نیم طول کشید تا به استادیوم برویم و این مسائل استرس بزرگی برای ما داشت، شروع جریان این‌طور بود و بعد از بازی هم زمانی به اصفهان رسیدیم که 6 صبح بود. ما به سختی خوابیدیم و باید چند روز به خوبی ریکاوری کنیم.

وی با تمجید از تیم خوشه طلایی عنوان کرد: آنها کیفیت خوبی داشتند و بیشتر بازیکنان این تیم نفراتی هستند که تجربه بازی در لیگ برتر را دارند، آنها تا آخرین لحظه با ما مبارزه کردند. در نیمه اول کیفیت و کنترل بازی بیشتر دست حریف بود ولی در نیمه دوم تغییراتی دادیم و وزنه را به سمت خودمان قوی‌تر کردیم. ما خطرات خوبی را ایجاد کردیم و خوشحالیم که در وقت‌های اضافه با گل‌های زیبایی که زدیم بازی را ببریم.

مرزبان افزود: جام حذفی قواعد خاص خودش را دارد و مهم نیست که شما در چه لیگی بازی می‌کنید. بازی در زمین حریف مشکل است و خیلی از تیم‌های لیگ برتری ایران برابر تیم‌های لیگ دسته اول حذف شدند. ما باید به خاطر مبارزه بزرگی که بازیکنان سپاهان کردند به آنها تبریک بگوییم چون تمام وجودشان را در این بازی گذاشتند. مهم این بود که به دور بعد صعود کنیم و خوشحالم که یک مرحله جلوتر هستیم. امیدوارم در ادامه قرعه خوبی به ما بخورد و در نهایت به هدفی که در ذهن داشتیم برسیم. ما سعی می‌کنیم در هر دو جام مدعی جدی باشیم و تا آخرین نفس برای این اهداف مبارزه می‌کنیم.

مربی سپاهان در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: برای تیم خوشه طلایی هم آرزوی موفقیت دارم و از پذیرایی خوب آنها و همچنین مردم خوب ساوه تشکر می‌کنم. برای کادرفنی تیم حریف هم آرزوی موفقیت دارم. از آقای محمودزاده هم تشکر می‌کنم که نهایت تلاش خودشان را برای سازماندهی این مسابقه ترتیب دادند تا این بازی بدون حاشیه و مسائل نگران‌کننده انجام شود. از آقای غفاری هم تشکر می‌کنم، همین‌طور سرپرست تیم خوشه طلایی و دیگر مسئولان این تیم که سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به بازی بعدی سپاهان برابر پرسپولیس و اینکه برخی معتقدند نتیجه این بازی سرنوشت قهرمانی در این فصل را رقم خواهد زد، گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم و بازی پرسپولیس و سپاهان نقش صددرصدی در تعیین تیم قهرمان نخواهد داشت. تمام بازی‌ها برای رسیدن به قهرمانی مهم هستند و بازی با پرسپولیس هم یکی از آنها است. تمام تلاش ما این است که در بازی با پرسپولیس از لحاظ فوتبالی بهترین کیفیت فوتبالی خودمان را ارائه داده و در نهایت به پیروزی برسیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم، در این راه همه بازی‌ها برای ما مهم و حساس هستند.

4731