استقلال به دنبال رسیدن به رکورد سپاهان

استقلال به دنبال رسیدن به رکورد سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال برای پیروزی در بازی امشب مقابل الشرطه انگیزه‌های زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال برای آنکه بتواند به عنوان صدرنشین گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان راهی دور بعد شود، باید حتما حریف عراقی‌اش را شکست دهد و امیدوار باشد که الاهلی از الدحیل امتیاز بگیرد.

رسیدن به مرحله حذفی مهمترین انگیزه استقلال برای بردن الشرطه است اما فرهاد مجیدی و تیمش در بازی امشب به دنبال چیزهای دیگری هم هستند.

تا قبل از بازی دیشب پرسپولیس و الریان، عنوان بهترین خط حمله فصل 2021 لیگ قهرمانان در اختیار استقلال بود اما پیروزی 2-4 پرسپولیس مقابل حریف قطری‌اش باعث شد تا تعداد گلهای زده تیم یحیی گل‌محمدی به عدد 14 برسد و آنها از استقلالی که 13 گل زده، عبور کنند.

استقلال نه تنها به دنبال پس گرفتن این عنوان از پرسپولیس است بلکه در صورتی که شاگردان مجیدی، در بازی امشب بتوانند دو گل به الشرطه برسند، به رکورد سپاهان می‌رسند.

سپاهان در مرحله گروهی فصل 2004 لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در 6 بازی، 15 گل به ثمر برساند تا عنوان بهترین خط حمله تیمهای ایرانی در پایان مرحله گروهی ACL در اختیار این تیم باشد و استقلال به دنبال رسیدن به این رکورد و حتی عبور از آن است.

استقلال در صورت زدن یک گل در بازی امشب، با تعداد گلهای زده پرسپولیس در مرحله گروهی ACL 2021 و 2012 و همچنین سپاهان در مرحله گروهی فصل 2011 برابری خواهد کرد.

1984