سرمربی الوحدات: فولاد موقعیت‌های فراوانی را گل نکرد / گروه ما سخت ترین گروه آسیا بود

سرمربی الوحدات: فولاد موقعیت‌های فراوانی را گل نکرد / گروه ما سخت ترین گروه آسیا بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال الوحدات اردن گفت: در دفاع منظم تر از فولاد ظاهر شدیم و این عامل موفقیت ما بود.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ابوزمع پس از پیروزی یک بر صفر الوحدات اردن مقابل فولاد در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: مقابل تیم خوب فولاد برنده شدیم و توانستیم برای فوتبال اردن افتخار آفرینی کنیم. این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: حریف از نظر حفط توپ و مالکیت خوب ظاهر شد اما ما منظم و با تمرکز بالا دفاع کردیم و این یکی از عوامل موفقیت تیم ما بود.

سرمربی تیم الوحدات با اشاره به گلی که تیمش در این مسابقه به ثمر رساند گفت: روی ضدحمله فوق‌العاده‌ای که داشتیم موفق به گلزنی شدیم‌.

وی اضافه کرد: ما توانستیم ۷ امتیاز از این بازی‌ها کسب کنیم و در رده هفتم گروه قرار بگیریم‌. تیم‌های قدرتمندی در گروه ما بودند و در گروه سختی قرار داشتیم.

ابوزمع گفت: همه از  شرایط سخت الوحدات و وضعیت آماده‌سازی تیم با خبر بودند اما خدا را شکر تاریخ‌ساز شدیم و از آنچه در این مسابقات ارائه کردیم، راضی هستم.

سرمربی الوحدات در مورد اولین حضور تیمش در لیگ قهرمانان اضافه کرد: توانستیم از این بازی‌ها تجربه خوبی به دست آوریم و ترس ما از بین رفت. خوشحالیم و امیدواریم در دور بعد مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

4731