اعتراف مدافع اسبق رئال مادرید و دورتموند به توزیع تصاویر غیراخلاقی کودکان

اعتراف مدافع اسبق رئال مادرید و دورتموند به توزیع تصاویر غیراخلاقی کودکان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستف متزلدر به تمایل به "فانتزی های غیرمتعارف جنسی" و به اشتراک گذاشتن تصاویر غیراخلاقی کودکان در اینترنت اعتراف کرده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع 40 ساله اسبق تیم ملی آلمان به ارسال 29 فایل حاوی تصاویر آزار جنسی کودکان به سه زن از طریق پیام رسان واتسپ اعتراف کرده است. پلیس آلمان، 297 فایل محتوای غیراخلاقی کودکان و نوجوانان را در تلفن همراه متزلدر پیدا کرده بود. مدعی العموم در آگوست 2019 عنوان کرده بود که متزلدر تصاویر حاوی آزار جنسی و تجاوز به کودکان زیر 10 سال را به افراد دیگر ارسال کرده است. 

متزلدر پس از اعتراف به جرم خود به ده ماه  آزادی مشروط محکوم شد در حالی که به خاطر چنین جرمی ممکن بود که به سال حبس در زندان محکوم شود.  مدافع اسبق دورتموند و رئال مادرید اعتراف کرده است که این تصاویر را با اسکرین شات گرفتن از سایت های اینترنتی به دست آورده است.  متزلدر در اعتراف خود مقابل دادگاه گفته است:" در این چت ها، من فانتزی های غیراخلاقی را مبادله کردم که در مورد چیزهایی است که قابل گفتن نیست. می دانم که پشت هر کدام از این عکس ها رنج غیرقابل صحبتی وجود دارد. از همه قربانیان خشونت جنسی عذرخواهی می کنم. می دانم که زخمی را به جای گذاشتم که هرگز قابل ترمیم نیست."

البته مدافع اسبق تیم ملی آلمان گفته است که این تصاویر صرفا در دنیای مجازی بوده است و خودش هیچ نقشی در ثبت این تصاویر غیراخلاقی نداشته است. متزلدر تا زمان باز شدن این پرونده به عنوان مفسر شبکه اسکای اسپورت فعالیت می کرد اما بعد از آن از جانب این شبکه کنار گذاشته شد.

4125