عکسی ماندگار از حسرت مسی پس از گل گرانادا؛ تنهای تنها!

عکسی ماندگار از حسرت مسی پس از گل گرانادا؛ تنهای تنها!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در بازی معوقه خود در لالیگا موفق نشد گرانادا را شکست دهد و برابر این تیم با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا اوضاع در لالیگا قدری پیچیده شود و اکنون باید دید که هفته های آینده برای بارسا چگونه خواهد بود و رئال مادرید و اتلتیکو هم چه نتایجی به دست می‌آورند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در این بازی تک گل بارسلونا را به ثمر رساند و در نیمه اول این امید را به بارسایی ها داد که قرار است در یک بازی پرگل به راحتی در نیوکمپ مقابل گرانادا به پیروزی برسند و سه امتیاز را به دست بیاورند اما در نیمه دوم ورق برگشت و گرانادا دو گل به ثمر رساند و کامبک زد تا این بارسا باشد تا بازنده از زمین مسابقه خارج می‌شود. لیونل مسی در این بازی تک گل بارسلونا را روی پاس گریزمن به ثمر رساند.

لئو مسی که در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد، پس از گل گرانادا قابی جالب از او به ثبت رسید به طوری که تنهای تنها در حال تماشای شادی پس از گل بازیکنان گرانادا بود و مشخص بود که شرایط برای آبی و اناری پوشان به هم ریخته است.

اکنون باید دید که عملکرد مسی در هفته های آینده چگونه خواهد بود اما چیزی که واضح است این است که بارسلونا وابستگی زیادی به مسی دارد.

1470