نشستن کومان در نزدیکی پویول پس از اخراج (عکس)

نشستن کومان در نزدیکی پویول پس از اخراج (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی بارسلونا و گرانادا که در نهایت با نتیجه دو بر یک به نفع گرانادا خاتمه یافت. رونالد کومان در نیمه دوم به علت اعتراض شدید به داور از کنار زمین اخراج شد و مجبور شد که ادامه بازی را روی سکو ها باشد و از جایگاه ویژه بازی را دنبال کند و دیگر روی نیمکت نباشد.

به گزارش فوتبالی، کارلس پویول، اسطوره و کاپیتان سابق بارسلونا هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه نیوکمپ آمده بود و روی سکو ها و در جایگاه ویژه نشسته بود. رونالد کومان پس از اینکه اخراج شد به سمت سکو ها رفت و در جایی نزدیکی کارلس پویول، کاپیتان اسبق بارسلونا نشست و دوربین ها تصاویر این دو را در کنار هم شکار کردند و قاب جالبی به ثبت رسید.

البته رونالد کومان همواره سعی کرد که از بالا و روی سکو ها هم تیم را هدایت کند و با تماس هایی که با دستیارش از روی نیمکت می‌گرفت، تلاش کرد تا دستورات خود را به درون زمین منتقل کند و حواسش به بازی بود و واکنشی نسبت به کارلس پویول نشان نداد و پویول هم کاری به او نداشت.

در هر صورت اکنون کومان بازی آینده بارسلونا را هم از دست داده است و نمی تواند روی نیمکت بنشیند و باید دید که بارسا به چه شکل عمل می‌کند.

1470