جدال خطرناک بوسکتس و سولدادو؛ نزدیک بود سر بوسکتس شوت شود!

جدال خطرناک بوسکتس و سولدادو؛ نزدیک بود سر بوسکتس شوت شود!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی بارسلونا و گرانادا در این هفته از رقابت های لالیگا یک صحنه خطرناک رخ داد که نزدیک بود باعث آسیب دیدگی برای سرخیو بوسکتس بازیکن بارسلونا بشود. در واقع روی یک صحنه، روبرتو سولدادو با سرخیو بوسکتس بر سر توپ جدال داشتند که در این جدال سرجیو بوسکتس با سر به سمت توپ رفت و روبرتو سولدادو با پا و نزدیک بود که به جای توپ، سر سرخیو بوسکتس شوت بشود!

به گزارش فوتبالی، معمولا در فوتبال به بازیکنان توصیه می‌شود که در جدال های هوایی با سر به سمت توپ بروند چرا که اگر یک بازیکن از سر خود و یک بازیکن از پا استفاده کند، در این جدال ها خطر مصدومیت بسیار بالا می‌رود و ممکن است آسیب دیدگی هایی جدی رخ دهد. اتفاقی که در بازی بارسلونا و گرانادا در آستانه رخ دادن بود اما چنین چیزی نشد.

در واقع بوسکتس و سولدادو یک جدال خطرناک داشتند و روبرتو سولدادو با پا می‌خواست این توپ هوایی را که ارتفاع زیادی نداشت بزند و بوسکتس با سر خود به سمت آن رفت تا این صحنه شکل بگیرد. پیش از این دو، یک بازیکن دیگر گرانادا سعی کرده بود سر توپ را بزند اما موفق نشده بود و توپ از بالای سر او رد شد و به بوسکتس و سولدادو رسید.

1470