عکس جالب و بامزه امباپه کنار فلورنزی؛ سرما درمانی!

عکس جالب و بامزه امباپه کنار فلورنزی؛ سرما درمانی!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه پس از شکست مقابل منچسترسیتی و عملکرد ضعیفی که مقابل این تیم انگلیسی داشت، اکنون از روش متفاوتی برای ریکاوری و بهبود شرایط جسمی و روحی خود استفاده کرده است تا بتواند این عملکرد ضعیف و بازی نه چندان جالب خود را فراموش کرده و با روحیه‌ای بهتر به ادامه کار بپردازد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در تازه ترین عکسی که از خود در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است، در کنار فلورنزی، دیگر بازیکن پاری سن ژرمن ایستاده است و پیراهنی بر تن ندارد اما گوش هایش پوشیده است و دستکش بر دست دارد. امباپه در توضیح این عکس نوشته است:"سرما درمانی" و از سویی از ایموجی های برف استفاده کرده است تا سرمایی که آن لحظه در آن محیط احساس می‌کرده است را بدین ترتیب منتقل کرده باشد.

در واقع امباپه از این روش ریکاوری استفاده کرده است تا روحیه خود را بازیابد چرا که عملکرد او مقابل منچسترسیتی اصلا جالب نبود و انتقادات زیادی را علیه او برانگیخت و اکنون امباپه تحت فشار قرار گرفته است.

امباپه با لبخند زدن در این عکس سعی کرده که شرایط را عادی جلوه دهد و نشان دهد که حالش خوب است. باید دید که او در بازی برگشت به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470