اعلام ترکیب بارسلونا و گرانادا؛ باز هم تغییر خط دفاعی بارسا

اعلام ترکیب بارسلونا و گرانادا؛ باز هم تغییر خط دفاعی بارسا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و گرانادا در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم می‌روند و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق به پیروزی می‌شود و چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. گرانادا تاکنون در نیوکمپ موفق به شکست بارسا نشده است و اگر اتفاقی غیر از پیروزی بارسا رخ دهد یک شگفتی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در مسیر قهرمانی لالیگا اگر می‌خواهد صدرنشین شود باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد تا به صدر جدول رسیده و همچنان برای قهرمانی تلاش کند. 

رونالد کومان برای این بازی در خط دفاعی تیم خود تغییراتی ایجاد کرده است و از بازیکنی مثل لنگله استفاده نکرده است، بلکه به اومتیتی اعتماد کرده و او را درون ترکیب تیمش قرار داده است.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای بارسلونا در این بازی به چه شکل پیش می‌رود و بارسا این بازی عقب افتاده خود را می‌برد یا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

ترکیب بارسلونا در این بازی بدین شرح است: تراشتگن، مینگوئزا، پیکه، اومتیتی، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، دی یونگ، بوسکتس، موریبا، گریزمان، مسی.

ترکیب گرانادا هم بدین شرح است: اسکاندل، پرز، کاسترو، فولکیه، سانچز، میگول، یانجل هررا، اتکی، سوارز چریس، ماچیس، روبرتو سولدادو.

1470