سوال روز؛ خبر رسانه قطری درباره دو بازیکن پرسپولیس تبدیل به واقعیت می‌شود؟

سوال روز؛ خبر رسانه قطری درباره دو بازیکن پرسپولیس تبدیل به واقعیت می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا این بار هم خبر رسانه‌ قطری درباره انتقال بازیکنان ایرانی به لیگ ستارگان، تبدیل به واقعیت خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، نشریه استاد الدوحه که یکی از رسانه های معتبر قطر به حساب می آید روز سه شنبه هفتم اردیبهشت در صفحه توییتر خود ادعا کرد محمد حسین کنعانی زادگان مدافع مدافع قرمزها که یکی از مدافعان ثابت تیم ملی ایران نیز هست در فصل آینده با حضور در تیم الاهلی به لیگ ستارگان قطر می آید.

پس از انتشار این خبر بسیاری از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از این رفتار کنعانی زادگان در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کردندو کار به جایی رسید که او مجبور به انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش شد.

هر چند کنعانی زادگان این خبر رسانه قطری را تکذیب کرد اما هواداران پرسپولیس نگران این هستند که شاید مدافع تیمشان در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود و به لیگ ستارگان برود.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس تنها شاگرد یحیی نیست که خبرهایی درباره احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس منتشر شده و طبق ادعای رسانه استاد الدوحه، احمد نوراللهی هم با الاهلی قطر به توافق رسیده است.

این اولین باری نیست که رسانه‌ قطری درباره انتقال بازیکنان پرسپولیس به لیگ ستارگان خبرهایی منتشر کرده‌اند که بعدا تبدیل به واقعیت شده است. 

این گزارش را بخوانید تا بدانید پیش‌بینی رسانه قطری درباره کدام بازیکنان پرسپولیس درست بوده است.

به این نکته هم اشاره کنیم که در انتشار این گزارش از اطلاعات روزنامه خبرورزشی هم استفاده شده است.

شجاع خلیل زاده

در حالی که یحیی گل محمدی با قاطعیت از ماندن شجاع خلیل‌زاده با قاطعیت صحبت می کرد شاید ولی این اتفاق بعد از درگیری با رسول پناه مدیرعامل وقت پرسپولیس رخ داد و حواشی زیادی ایجاد کرد و او راهی الریان شد و با بوسیدن لوگوی تیم جدیدش جنجال زیادی درست کرد. استاد الدوحه جزو اولین رسانه هایی بود که خبر پیوستن شجاع به الریان را منتشر کرد که بعد از چند روز درست از آب در آمد.

بشار رسن

حدود یک ماه قبل از فینال آسیا استاد الدوحه خبر جدایی ستاره عراقی پرسپولیس را بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و رفتنش به تیم القطر را منتشر کردند که باشگاه پرسپولیس و خود بشار این موضوع را تکذیب کردند. اتفاقی که  دقیقا بعد از بازی پرسپولیس و اولسان رنگ واقعیت به خودش گرفت و بشار حتی با کاروان پرسپولیس به تهران بازنگشت تا جدایی این بازیکن سوژه اختلاف هیات مدیره پرسپولیس و یحیی گل محمدی شود.

مهدی ترابی

هافبک تکنیکی پرسپولیس که یکی از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در فصل نوزدهم لیگ برتر بود پس از اینکه قرمزها در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته، مقابل استقلال در ضربات پنالتی شکست خوردند و از دور مسابقات حذف شدند با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا همه را شوکه کند. او پس از جدایی از پرسپولیس به العربی قطر در لیگ ستارگان این کشور پیوست و این اتفاق در شرایطی رخ داد که پیش از این رسانه قطری خبر حضور او در لیگ ستارگان را منتشر کرده بود و پرسپولیس و ترابی آن را تائید نکرده بودند.

با توجه به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده به نظر می‌رسد باید جدایی نوراللهی و کنعانی زادگان را قطعی دانست. کنعانی زادگان پیشنهاد از قطر را تایید و فقط اعلام کرده توافقی حاصل نشده اما نوراللهی تاکنون واکنشی به این خبر نداشته است.

7655