برنامه "ورزش ایران" شبکه جهانی جام جم با موضوع چرایی عدم راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی

برنامه "ورزش ایران" شبکه جهانی جام جم با موضوع چرایی عدم راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- چرا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مسابقات جام جم جهانی صعود نکرد؟ این سوالی است که قرار است در برنامه ورزش ایران شبکه جهانی جام جم، بررسی شود.

به گزارش فوتبالی، برنامه ورزش ایران شبکه جهانی جام جم این هفته به تحلیل و بررسی، حذف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از جام جم جهانی روسیه می پردازد .

همانطور که می دانید با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی فوتسال و فوتبال ساحلی دو بار لغو و به تعویق افتاد، در نهایت مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور مستقیم درباره انتخابات تیم های صعود کننده به جام جهانی تصمیم گیری کند .بر این اساس بنابر عملکرد خوب تیم ملی فوتبال ساحلی انتظار می رفت، این تیم از جمله تیم های صعود کننده به جام جهانی فوتبال روسیه باشد، ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا، عمان را جایگزین ایران کرد. در این خصوص برنامه ورزش ایران از بهزاد داداش زاده، مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت کرده و راجع به حذف تیم ایران از مسابقات جام جهانی و جایگزین شدن به ناحق عمان با ایشان گفتگو می شود . ضمنا محمد جمشیدی، یکی از اعضای تیم بسکتبال  شهرداری گرگان، ازطریق ارتباط تصویری دیگر میهمان این برنامه خواهد یود. ورزش ایران، به تهیه کنندگی «مهدی شریفی» واجرای «غزاله کفاش طلب» و «محمدرضا علیپور» شنبه ها ساعت 01:30 دقیقه بامداد به وقت تهران از جام جم پخش می شود.

1111