سوژه روز؛ اعتراض عجیب هواداران رایووایکانو به حضور یک چهره سیاسی در ورزشگاه

سوژه روز؛ اعتراض عجیب هواداران رایووایکانو به حضور یک چهره سیاسی در ورزشگاه

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران تیم رایووایکانو پس از بازدید چهره‌های یک حزب از ورزشگاه‌شان، به نشانه اعتراض آن را تمیز کردند.

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه یک بازی بین رایووایکانو و آلباسته در جریان رقابت‌های سگوندا دیویژن برگزار شد که در این دیدار سانتیاگو آباسکال و روسیو موناستریو به عنوان رهبران حزب راست‌گرای افراطی در ورزشگاه حضور پیدا کردند. این اتفاق به شدت مورد انتقاد هواداران رایووایکانو قرار گرفت و آن‌ها تصمیم گرفتند در اقدامی اعتراضی لباسی مخصوص بپوشند و ورزشگاه را بشویند. انگار که تمام اثرات این حرکت باید از بین برود.

این بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید اما تمام حواشی آن مربوط به پس از بازی است. رایووایکانو تیمی است که شهرتش به هوادارانی وابسته به جناح چپ است و این هواداران به شدت با حزب Vox (حزب راست‌گرای افراطی) مشکل دارند. پس از حضور آباسکال و مناستریو در ورزشگاه هم هواداران رایو ترتیب بروز دادن واکنش‌شان در روز سه‌شنبه به این ترتیب را دادند تا به رائول مارتین پرزا، رئيس باشگاه‌شان که اجازه این اتفاق تاریخی و حضور رهبران تند رو را در ورزشگاه داده اعتراض کنند. وایکانویی‌ها اصلا به فاشیسم اعتقادی ندارند و به همین دلیل لباسی که مناسب پاک سازی مواد خطرناکی چون مواد رادیواکتیوی است پوشیدند و به به تمیز کردن ورزشگاه پرداختند. انگار که یک ماده خطرناک در ورزشگاه بوده و آن‌ها باید آن را پاک کنند!

1101