روایت جالب کاپلو از ماجرای قرارداد کارلوس با رئال مادرید

روایت جالب کاپلو از ماجرای قرارداد کارلوس با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – فابیو کاپلو روایت جالبی از امضای قرارداد رئال مادرید با کارلوس بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو کارلوس یکی از اسطوره‌های رئال مادرید است که در تابستان سال ۹۶ به این تیم پیوسته. در آن زمان فابیو کاپلو سرمربی سفیدپوشان پایتخت بود و به همین دلیل کاپلو ماجرای انتقال این مدافع چپ برزیلی را برای اسکای اسپورت ایتالیا بازگو کرده است.

کاپلو در گفت و گوی خود گفته: نمی‌توانستیم این موقعیت (امکان خرید کارلوس) را باور کنیم. جیووانی برنچینی به من گفت که می‌خواهند روبرتو کارلوس را بفروشند. و من پیش خودم فکر کردم اینتر چرا باید روبرتو کارلوس را به فروش برساند؟

سرمربی سابق رئال مادرید در ادامه افزود: باور نمی‌کردم. آن‌ها برای من یک فکس ارسال کردند و مبلغ فروش را گفتند که اصلا مبلغ غیرقابل سوال و بی چون و چرایی نبود. بنابراین به رئیس رئال مادرید (در آن زمان لورنزو سانز مدیر بود) زنگ زدم و گفتم مستقیما به میلان برود. به او گفتم اگر تیم‌های ایتالیایی متوجه این موضوع شوند فورا به سراغ کارلوس می‌روند. تا ساعت ۲۳:۰۰ قرارداد آماده شده بود. کمتر از ۲۴ ساعت این اتفاق افتاد!

کاپلو در ادامه به شوخی درباره وضعیت این روزهای کارلوس گفته: اگر کارلوس به اندازه حالا چاق بود با او قرارداد امضا نمی‌کردم!

1101