سایت AFC: امیدهای اندک تراکتور برای صعود

سایت AFC: امیدهای اندک تراکتور برای صعود

پایگاه خبری فوتبالی- وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیش نمایش دیدار امشب تراکتور مقابل الشارجه نوشته که تیم خطیبی، امیدهای کمی برای صعود دارد.

به گزارش فوتبالی، تنها تیم های بدون شکست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت 22:30 در استادیوم شارجه به مصاف هم می روند. در دیداری که تراکتور برای صعود باید از سد الشارجه عبور کند و به انتظار بنشیند که در سایر گروه ها، نتایج دلخواه آنها به دست آید.

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیش نمایش دیدار حساس امشب، به وضعیت فعلی دو تیم و جدول رده بندی پرداخته و اینکه تبریزی ها از شانس ضعیفی برای صعود برخوردارند. در این مطلب آمده است: امیدهای اندک تراکتور ایران برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا منوط به پیروزی در بازی امشب مقابل الشارجه امارات است.

روز دوشنبه، تراکتور پس از چهارمین تساوی خود در 5 بازی، باعث شد تا این تیم ایرانی در کنار صدرنشین گروه یعنی الشارجه تنها تیم های بدون شکست این تورنمنت باقی بمانند اما آنها با تنها پیروزی که در این رقابت ها کسب کرده اند، اکنون 7 امتیازی هستند و حتی پیروزی در مسابقه پایانی مقابل الشارجه، ممکن است برای صعود آنها به مرحله بعدی کافی نباشد.

در پنج حضور قبلی تراکتور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، آنها فقط یک بار و در سال 2016 موفق شدند به مرحله حذفی راه یابند. جایی که آنها در گروهی که شامل الهلال، پاختاکور و الجزیره بود، با ایستادن در صدر جدول، راهی مرحله بعد شدند.

تراکتور پس از تساوی 3 – 3 در نخستین بازی خود مقابل پاختاکور، هیچ گلی دریافت نکرده است. رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل تیم سابقش الشارجه در روز دوم مسابقات، در چهار بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است و در بیش از 6 ساعت مسابقه فوتبال، این تیم هنوز گلی دریافت نکرده است.

6641