طرح لباس دورتموند برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ لو رفت

طرح لباس دورتموند برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی – طرح لباس جدید دورتموند برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ لو رفت.

به گزارش فوتبالی، کمپانی پوما که این روزها به دلیل طراحی و تولید البسه تیم‌های حاضر در یورو روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد کم کم از طرح‌ تیم‌هایی که وظیفه تولید البسه‌شان را به عهده گرفته هم رونمایی خواهد کرد.

در همین زمینه فوتی هدلاینز از طرحی که پوما برای دورتموند در فصل آینده در نظر گرفته رونمایی کرد. لباسی با الهام از قهرمانی زنبورها در لیگ قهرمانان سال ۹۷ که با برتری مقابل یوونتوس به دست آمد، طراحی شده است. چیزی که پوما از آن به عنوان یکی از زیباترین داستا‌ن‌های قهرمانی در تاریخ نام برده است زیرا در آن فصل کسی تصور نمی‌کرد دورتموند بتواند یوونتوس مدعی و قدرتمند آن سال‌ها را شکست دهد اما ۲۸ می که فینال لیگ قهرمانان برگزار شد نتیجه ۳-۱ به سود دورتموند رقم خورد و تیم آلمانی قهرمان شد.

پیراهن جدید دورتموند مانند همیشه زردرنگ است و مثل سال گذشته با اسپانسر شرکت 1&1 طراحی شده. تفاوت مهم این لباس با سال گذشته طرحی است که در قسمت آستین‌ها، از یقه تا سر آستین ساخته شده. شبیه به همان لباسی که با آن قهرمان اروپا شدند. نکته جالب این است در آن سال دورتموند از البسه کمپانی دیگری استفاده می‌کرد اما حالا پوما آن را بازسازی کرد.

1101