محمدخانی: باخت به الوحده تلنگر خوبی برای پرسپولیس بود

محمدخانی: باخت به الوحده تلنگر خوبی برای پرسپولیس بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: شکست سرخپوشان برابر الوحده را باید به فال نیک گرفت چرا که این باخت تلنگر خوبی برای نماینده پرافتخار ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، ناصر محمدخانی با اشاره با شکست پرسپولیس مقابل الوحده امارات در چهارچوب مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس پس از چهار برد ارزشمندی که در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد در یک بازی نه چندان خوب شکست خورد تا نوار موفقیت‌هایش پاره شود.

وی افزود: عدم شروع خوب پرسپولیس باعث شد تا دروازه این تیم در دقایق ابتدایی مسابقه به راحتی باز شده و در این گل ناهماهنگی کاملا میان خط دفاعی مشهود بود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: شکست پرسپولیس را باید به فال نیک گرفت چرا که این باخت تلنگر خوبی برای نماینده پرافتخار ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود.

محمدخانی تصریح کرد: مهاجمان پرسپولیس چند فرصت خوب گلزنی داشتند اما با بی دقتی از دست دادند تا اولین شکست آسیایی قرمزپوشان ثبت شود.

وی تاکید کرد: به طور حتم «یحیی‌ گل‌محمدی» از این شکست درس خواهد گرفت و برای بازی‌های آینده‌ای که در پیش است اشکالات تیم را برطرف می‌کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: به طور حتم پرسپولیس الریان قطر را در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا شکست می‌دهد و به عنوان تیم اول جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان را دریافت می‌کند.

پرسپولیس امروز در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت ۱۹ به مصاف الریان قطر می‌رود.

6641