سوژه شدن سوراخ دیوار دفاعی که باعث باخت پی‌اس‌جی شد! (عکس)

سوژه شدن سوراخ دیوار دفاعی که باعث باخت پی‌اس‌جی شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه پارک ده پرنس با نتیجه دو بر یک مقابل منچسترسیتی شکست خورد. گل دوم منچسترسیتی روی یک ضربه کاشته و توسط ریاض ماحرز به ثمر رسید و این کاشته به شکل عجیب و غریبی وارد دروازه پی اس جی شد چرا که بازیکنان پی اس جی دیوار دفاعی را به شل درستی تنظیم نکرده بودند و هنگام پریدن بازیکنان، یک سوراخ در میان آن ایجاد شد و توپ از همان فاصله و به اصطلاح سوراخ عبور کرد و وارد دروازه کیلور ناواس شد.

به گزارش فوتبالی، معمولا دروازه بان ها به بازیکنان حاضر در دیوار دفاعی تاکید می‌کنند که با تمام وجودشان مقابل توپ بایستند و از توپ نترسیده و جا خالی ندهند. در بازی پاریسن ژرمن و منچسترسیتی هم کیلور ناواس بازیکنان هم تیمی خود را مقابل کاشته ریاض محرز قرار داد و مارکو وراتی هم زیر دیوار دفاعی خوابید تا توپ از پایین آن عبور نکند اما مشکلی که وجود داشت این بود که وقتی بازیکنان پی اس جی به بالا پریدند توپ از بین آن ها عبور کرد و ناواس را غافلگیر کرده و دروازه باز شد.

در واقع در تصویر دوم می‌بینیم که بازیکنان پی اس جی به شکل درستی نپریدند و میان آن ها فاصله ایجاد شد تا توپ به راحتی عبور کرده و دروازه تیم پاریسی باز شود و آنها در این بازی شکست بخورند.

1470