طرح؛ منچسترسیتی برج ایفل را به دو نیم تقسیم کرد!

طرح؛ منچسترسیتی برج ایفل را به دو نیم تقسیم کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در شهر پاریس فرانسه با نتیجه دو بر یک پاریسن ژرمن را شکست دهد و بدین ترتیب راه صعود به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را برای خود هموار کند. باید دید که پی اس جی در بازی برگشت می‌تواند در انگلیس معجزه کند و کامبک بزند یا منسیتی راهی فینال استانبول خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به شیوه بازی در نیمه‌ی اول، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که در پایان بازی این منچسترسیتی است که برنده‌ی میدان خواهد شد اما در نهایت این اتفاق افتاد و سیتیزن ها توانستند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و فاتحان پاریس لقب بگیرند.

در این طرح جالب می‌بینیم که منچسترسیتی مانند یک تیغه‌ی تیز، برج ایفل را که نماد شهر پاریس فرانسه است و در لوگوی باشگاه پاری سن ژرمن هم وجود دارد، به دو نیم تقسیم می‌کند تا به نوعی نشان از در هم شکسته شدن پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی باشد.

گواردیولا کار بزرگی در پاریس انجام داد و توانست پی اس جی را که تیم قدرتمندی بود شکست دهد و اکنون فاصله زیاد تا فینال ندارد و باید دید که در ادامه چه اتفاقی برایش رخ خواهد داد و آیا می‌تواند امسال به مقام قهرمانی برسد یا خیر.

1470