رکورد عجیبی که امباپه مقابل منچسترسیتی ثبت کرد

رکورد عجیبی که امباپه مقابل منچسترسیتی ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دو پرنس با نتیجه دو بر یک پاریسن ژرمن را شکست داد و کیلیان امباپه در این بازی حرفی برای گفتن نداشت. در واقع امباپه بازیکنی است که بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان و همچنین بهترین بازیکن آینده‌ی فوتبال می‌دادند اما او مقابل منچسترسیتی عملکرد بسیار ضعیفی از خود ارائه داد و یک رکورد منفی و عجیب هم به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، در واقع کیلیان امباپه در این بازی یک رکورد منفی را به جا گذاشته است و آن هم این است که او برای اولین بار خود در لیگ قهرمانان اروپا، حتی یک شوت هم به سمت چهارچوب نزد و نتوانست دروازه منچسترسیتی را هدف قرار دهد و این قضیه نشان می‌دهد که مدافعان منچسترسیتی به خوبی او را مهار کرده بودند و مجال نفس کشیدن و استفاده از فرصت های مختلف را اصطلاحا به او ندادند.

پپ گواردیولا کاری کرد که کیلیان امباپه حتی یک شوت هم در چهارچوب نداشته باشد و یکی از ضعیف ترین بازی های خود را ارائه دهد و رکوردی عجیب از خود بر جای بگذارد. اکنون باید دید که آیا امباپه در بازی برگشت هم به همین شکل عمل خواهد کرد یا عملکرد ضعیف خود را جبران می‌کند.

1470