پست اینستاگرامی نیمار پس از شکست مقابل منچستر سیتی

پست اینستاگرامی نیمار پس از شکست مقابل منچستر سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن با نتیجه دو بر یک مقابل منچسترسیتی شکست خورد و نتوانست این تیم را شکست دهد و اکنون در بازی برگشت شانس بسیار کمی برای صعود به فینال خواهد داشت. نیمار جونیور به عنوان یکی از ستارگان پی اس جی که از او انتظار می‌رفت در این بازی عملکرد بهتری داشته باشد، نتوانست کاری را از پیش ببرد و شاگردان پوچتینو در نهایت شکست خوردند و اوضاع برایشان به هم ریخت.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور که در این بازی عملکرد جالبی نداشت. پس از شکست پی اس جی مقابل منچسترسیتی یک پست در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:" ما در جنگ شکست خوردیم ، اما جنگ ادامه دارد ، من به تیمم اعتقاد دارم و می‌دانم میتوانیم بهتر از آنچه که هستیم باشیم. 1 درصد شانس 99 درصد ایمان" تا بدین ترتیب برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی روحیه داده باشد.

باید دید که عملکرد نیمار در بازی برگشت به چه شکل خواهد بود اما چیزی که واضح است این است که او در بازی رفت مقابل منچسترسیتی عملکرد جالبی نداشت، مسئله‌ای که انتقادات را نسبت به او بر می‌انگیزد.

اکنون در هفته آینده نیمار یک بازی بزرگ خواهد داشت و در کنار امباپه، او یکی از امید های اصلی هواداران پی اس جی برای کامبک است.

1470