عکس؛ آتش بازی هواداران پاریسن ژرمن در مسیر اتوبوس تیم‌ها

عکس؛ آتش بازی هواداران پاریسن ژرمن در مسیر اتوبوس تیم‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - امشب یکی از حساس ترین دیدار ها در کل این فصل از فوتبال اروپا برگزار می‌شود. جدال پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که جدال میان دو تیم بزرگ نفتی در فوتبال اروپاست. این باشگاه ها با ثروت انبوهی که از طریق مالکان عرب و پول های نفتی به دست آورده اند، توانسته اند قدرت زیادی برای خرید بازیکن داشته باشند و با جذب ستارگان مطرح، اکنون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم رو در رو شده اند.

به گزارش فوتبالی، این بازی در شهر پاریس و به میزبانی باشگاه پاریسن ژرمن برگزار می‌شود و هواداران پی اس جی پیش از ورود اتوبوس تیم ها و حرکت آن ها به سمت ورزشگاه پارک دو پرنس، در اطراف مسیر تجمع کرده و آتش بازی به راه انداخته اند تا بدین ترتیب به تیمشان روحیه داده باشند  شلوغ کاری کرده باشند. آن ها جوی آتشین را بیرون از ورزشگاه راه انداخته اند و می‌خواهند که تیمشان به مرحله بعدی صعود کند.

به خاطر همه گیری بیماری کرونا و وجود پروتکل های بهداشتی، این دیدار هم مثل تمامی دیدار های دیگر لیگ قهرمانان اروپا به تماشاگر برگزار می‌شود و به همین علت، تماشاگران بیرون از ورزشگاه تجمع کرده اند.

1470