اولین تیم صعود کننده به لالیگا مشخص شد

اولین تیم صعود کننده به لالیگا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیول، که تیم دوم در شهر بارسلونا به حساب می‌آید، موفق شد تا صعود خود به لالیگای فصل بعد را قطعی کند و از سگوندا دیویژن (لیگ دسته دوم اسپانیا) به دسته بالاتر یعنی لیگ برتر فوتبال اسپانیا صعود کند و دوباره شاهد حضور این تیم در رقابت های لالیگا در فصل آینده خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، این تیم در فصل گذشته به شکل عجیب و غریبی به دسته پایین تر سقوط کرد و این در حالی بود که بازیکنان نام آشنایی مثل دیگو لوپز، دروازه بان اسبق رئال مادرید را در ترکیب خود داشت. سقوط اسپانیول در فصل گذشته به دسته پایین تر برای بسیاری عجیب و باورنکردنی بود و اکنون دوباره این تیم به لالیگا برگشته است و در فصل آینده‌ی لیگ اسپانیا شاهد حضور اسپانیول خواهیم بود و دوباره دربی کاتالونیا میان بارسلونا و اسپانیول در لالیگا برقرار خواهد بود.

هواداران بارسلونا معتقد بودند که اسپانیول تیمی است که مانند یک شعبه از رئال مادرید در ایالت کاتالونیا و شهر بارسلوناست و از سقوط این تیم برایشان اتفاقی خوشایند بوده است و اکنون مجددا اسپانیول به لالیگا باز می‌گردد و باید دید که عملکرد این تیم در فصل آینده‌ی لیگ فوتبال اسپانیا به چه شکل خواهد بود.

1470