شرایط پیچیده در یوونتوس؛ آلگری وارد می شود، پاراتیچی و ندود خارج؟

شرایط پیچیده در یوونتوس؛ آلگری وارد می شود، پاراتیچی و ندود خارج؟

پایگاه خبری فوتبالی - اخبار و شایعات زیادی مبنی بر بازگشت مکس آلگری به یوونتوس شنیده می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، مکس آلگری که سابقه هدایت آث میلان را نیز در کارنامه دارد، در سال 2019 از سمت خود در باشگاه یوونتوس اخراج شد. او در حالی از بیانکونری رفت که با این باشگاه 11 جام فتح کرده بود و همچنین دو بار نیز در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد. یکی از نکات قابل توجه، رابطه خوب آلگری با آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس است. البته این قضیه را نمی‌توان در خصوص پاول ندود و فابیو پاراتیچی گفت. چون این دو نفر فشار زیادی به آنیلی بابت اخراج آلگری وارد کردند. 

به نقل از Il Corriere della Sera، پاراتیچی در پیامی آنیلی را تهدید کرده بود که اگر آلگری در این باشگاه بماند، او از جمع بیانکونری جدا خواهد شد. 

طی یک مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا در ماه مارس، آلگری تائید کرد که رابطه خوبی با آنیلی دارد، اما اسمی از ندود و پاراتیچی به زبان نیاورد. حال اسکای اسپورت مدعی است که در صورت بازگشت آلگری به یوونتوس، این باشگاه شرایط پاراتیچی و ندود را بررسی خواهد کرد. قرارداد ندود و پاراتیچی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. 

البته لازم به ذکر است که وضعیت آنیلی در یوونتوس نیز آنچنان خوب نیست. او به خاطر سوپرلیگ و حواشی‌اش، مورد انتقاد بسیاری از رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته بود. با این حال جلسه این باشگاه در 27 آوریل، می‌تواند تاثیر زیادی در آینده بانوی پیر داشته باشد.

4416