عزیزی خادم با جدیت به دنبال افزایش دستمزد داوران در لیگ های مختلف

عزیزی خادم با جدیت به دنبال افزایش دستمزد داوران در لیگ های مختلف

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال به دنبال بهبود شرایط وضعیت داوران است.

به گزارش فوتبالی، شهاب‌الدین عزیزی‌‎خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال در همان روز های آغاز به کار در ساختمان خیابان سئول یکی از برنامه های اصلی خود را تغییر شرایط حال حاضر داوران فوتبال اعلام کرد و قول افزایش 200 تا 300 درصدی دستمزد داوران را داد، تصمیمی بزرگ که می‌تواند وضعیت داوران ایرانی را بهبود بخشد. 

هرچند به گفته برخی از کارشناسان داوری، این اتفاق محال است بیفتد و آن‌ها معتقدند فدراسیون فوتبال آن‌قدر مشکل دارد که نمی‌تواند چنین افزایش دستمزدی را محقق کند، اما گفته می شود فدراسیون فوتبال با برنامه ریزی که برای این موضوع انجام داده است به دنبال اصلاح قرارداد با اسپانسر حال حاضر داوران است. عزیزی خادم برای اجرایی کردن وعده ای اش در حالا تلاش است.

در دوره فدراسیون پیشین هم شایعاتی مبنی بر افزایش دستمزد داوران مطرح شده بود، اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد و داوران همان دستمزد همیشگی را دریافت کردند، اما با توجه به پیگیری هایی که رییس جدید فدراسیون فوتبال انجام داده است به نظر می رسد این موضوع در حال نهایی شدن است و داوران بالاخره می توانند این افزایش دستمزد را بعد از سال ها دریافت کنند. البته داوران همچنان مطالباتی دارند که عزیزی خادم به دنبال پرداخت مطالبات آنهاست.

7655