الهویی: اهمیت بازی مقابل پارس از لیگ برتر هم بیشتر است

الهویی: اهمیت بازی مقابل پارس از لیگ برتر هم بیشتر است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازی جام حذفی فردا بسیار مهم و حساس است و حتی ارزش و اهمیتش از بازی‌های لیگ برتر هم برایمان بیشتر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سعید الهویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم در جام حذفی اظهار داشت: بازی جام حذفی فردا بسیار مهم و حساس است و حتی ارزش و اهمیتش از بازی‌های لیگ برتر هم برایمان بیشتر است.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان افزود: آقای قلعه‌نوعی تمرکز کامل تیم را برای بازی فردا خواسته برای اینکه در بازی فردا و مسابقات جام حذفی مسابقات، مهم تمرکز است و باید در طول 90 دقیقه تمرکز کامل و کافی داشته باشته باشیم برای اینکه بهترین عملکرد و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

وی افزود: تیم پارس جنوب جم یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است ار لحاظ شکل و سبک بازی این تیم لیافت جایگاه بالا در لیگ را دارد، تیم کیفیتی خوبی از خودشان نشان دادند و امیدواریم که فردا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

الهویی ادامه داد: ما در نیم‌فصل دوم لیگ شرایط بهتری پیدا کردیم و تیم به خواسته‌های سرمربی نزدیک‌تر شده از لحاظ ذهنی و رفتاری نسبت به نیم فصل اول تیم پیشرفت کرده و توانسته خودش را نزدیک کند و همین نزدیک شدن به خواسته‌های قلعه‌نوعی منجر به بردها و امتیازاتی که جایگاه ما در جدول بهتر کرده، شده است.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: امیدواریم که اشتباهات رفتاری تیم به حداقل برسد و بازی فردا و در ادامه لیگ، تیم بتواند خودش را قدم به قدم به ذهنیت سرمربی تیم نزدیک‌تر کند و این امر می‌تواند تیم را در جایگاه خوبی در جدول نگه دارد، در نیم‌فصل دوم در واقع با اضافه شدن چند بازیکن دست آقای قلعه‌نوعی هم بازتر هست و شرایط تیم بهتر شده امیدواریم که فردا این روند ادامه پیدا کند و بازی خوبی را به هواداران گل‌گهر هدیه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا محروم نداریم ولی دو تا از بازیکنان از مصدومیت برگشتند و باید سرمربی تصمیم بگیرد که برای باز فردا استفاده شوند یا خیر، ولی مصدومی نداریم.

7474