سازمان لیگ بی توجه به اعتراض شکوری

سازمان لیگ بی توجه به اعتراض شکوری

پایگاه خبری فوتبالی- با تصمیم سازمان لیگ بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال بعد از دربی پایتخت برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که باشگاه پرسپولیس طی نامه رسمی از سازمان لیگ درخواست کرده بود بازی تیم های صنعت نفت و استقلال پیش از بازی دربی باید برگزار شود اما سازمان لیگ با این درخواست و پافشاری قرمزها مخالفت کرد.

این در حالی است که باشگاه استقلال در دور رفت رقایت‌های لیگ برتر به سازمان لیگ بابت برگزاری هرچه سریع‌تر بازی‌های معوقه پرسپولیس اعتراض کرد و تاکید داشت تیم فوتبال پرسپولیس باید ابتدا مسابقه عقب افتاده اش مقابل سپاهان را برگزار کرده و بعد از برگزاری بازی‌های معوقه اش در دربی حضور پیدا کند. اعتراضی که نتیجه داد و سازمان لیگ با تغییر زمان دربی شرایطی را فراهم آورد تا پرسپولیس پس از برگزاری بازی‌های معوقه اش تا قبل از هفته هشتم، مقابل استقلال به میدان برود.

حال این اتفاق در دور برگشت مسابقات به صورت معکوس رخ داده و این تیم استقلال بود که یک بازی عقب افتاده مقابل نفت آبادان داشت، همین موضوع نیز باعث اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شد تا جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری در نامه ای اعتراض خود را نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ اعلام کنند.

بر همین اساس قرمزها در تاریخ 21 فروردین با درخواستی رسمی از سازمان لیگ درخواست کردند هر دو تیم با تعداد بازی‌های یکسان و برابر در دربی حضور پیدا کرده و استقلال قبل از حضور در دربی دیدار معوقه اش مقابل نفت آبادان را برگزار کند.

بازی استقلال و نفت آبادان که باید طبق برنامه ۱۹ فروردین در آبادان برگزار می‌شد، در پی درخواست رسمی باشگاه استقلال از ستاد مبارزه با کرونا، به تعویق افتاد.

در حالی که ابراهیم شکوری پیش از این با انتشار یک توئیت در صفحه شخصی خود بار دیگر خواستار برگزاری دیدار معوقه استقلال با صنعت نفت آبادان  قبل از دربی ۹۵ شده بود اما حالا سازمان لیگ تاریخ برگزاری جدال معوقه آبی‌ها مقابل طلایی‌پوشان آبادانی را اعلام کرد و برخلاف تهدید ابراهیم شکوری و پرسپولیس، این مسابقه باید پس از رویارویی استقلال و پرسپولیس برگزار شود.

سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود ما به اعتراض ها توجهی نمی کنیم و طبق برنامه کار خود را انجام خواهیم داد.

استقلال طبق تاریخ اعلام شده ۳۱ اردیبهشت مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود ولی دربی پایتخت فعلاً قرار است در همان تاریخ قبلی یعنی ۲۲ اردیبهشت برگزار شود.

با توجه به این برنامه ریزی جدید سازمان لیگ باید منتظر ماند و دید پرسپولیسی‌ها با این برنامه کنار می‌آیند یا بار دیگر اعتراض خواهند کرد؟