واکنش لواندوفسکی به انتخاب ناگلزمن به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ

واکنش لواندوفسکی به انتخاب ناگلزمن به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ از سران این باشگاه بابت انتخاب یولین ناگلزمن به عنوان سرمربی جانشین هانسی فلیک در فصل آینده تمجید کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی اعلام کرد که هانسی فلیک در پایان فصل از این باشگاه جدا و یولین ناگلزمن سرمربی جوان حال حاضر لایپزیش جایگزین وی خواهد شد. باواریایی‌ها همچنین موافقت خود را با پرداخت مبلغ 25 میلیون یورو برای این سرمربی 33 ساله اعلام کرده‌اند. ناگلزمن به همراه هوفنهایم موفق شد به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و همچنین لایپزیش را به یکی از قدرت‌های اصلی بوندسلیگا در کنار بایرن مونیخ تبدیل کرد. 

به نقل از سایت گل، روبرت لواندوفسکی در گفت و گویی کوتاه با اشپورت بیلد در خصوص ناگلزمن گفت: "من یولین ناگلزمن را خیلی خوب نمی‌شناسم، اما چیزی که می‌توانم درباره او بگویم این است که او همیشه سطح تیم‌هایش را تا سطح غیرقابل تصوری بالا می‌برد. نمایش تیم‌های ناگلزمن همیشه بیش از حد انتظار بوده است و این موضوع ربطی به سطح کیفی یک بازیکن خاص ندارد."

لواندوفسکی در ادامه درباره فلیک نیز گفت: "فلیک نه تنها یک سرمربی خوب، بلکه یک انسان فوق‌العاده‌ای نیز است. ما با فلیک به افتخارات زیادی رسیدیم. بهترین زمان من در این باشگاه با فلیک سپری شد."

اولی هوینس رئیس افتخاری بایرن مونیخ نیز درباره ناگلزمن به اسکای اسپورت آلمان گفت: "ناگلزمن انتخاب بسیار هوشمندانه و خوبی است." 

4416