مشکل جدید زیدان در خط دفاعی رئال مادرید

مشکل جدید زیدان در خط دفاعی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان باید تصمیم بزرگی برای خط دفاعی تیمش در دیدار برگشت مقابل چلسی بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند تا همه چیز به بازی برگشت کشیده شود. کریستین پولیسیچ برای آبی‌های لندن و کریم بنزما برای کهکشانی‌ها گل زدند. یکی از نکات قابل توجه این بازی، درخشش دوباره ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی لوس بلانکوس بود. او که در زمان ورودش به این باشگاه، اصلا عملکرد خوبی نداشت و مورد انتقاد هواداران نیز قرار گرفته بود، حالا شرایط را به نفع خودش عوض کرده است و جزو بازیکنان اصلی زیدان در ترکیب است. 

شب گذشته زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، به خبرنگاران گفت که احتمال بازگشت راموس در دیدار برگشت بالاست. حال که سرخیو راموس کاپیتان باسابقه رئال مادرید در حال بازگشت به میادین است و ادر میلیتائو فرم خوبی دارد، باید دید این سرمربی فرانسوی کدام را در ترکیب خود قرار خواهد داد. البته اگر راموس به دیدار مقابل اوساسونا در روز شنبه نرسد، بعید به نظر می‌رسد که زیدان او را در دیدار برگشت بازی دهد. 

چند ماه پیش، اگر گفته می‌شد که راموس نیمکت نشین میلیتائو خواهد شد، صحبت جالبی به نظر نمی‌رسید، اما درخشش این مدافع برزیلی باعث ایجاد یک دردسر شیرین برای زیدان شده است. 

4416