فرناندز: می‌خواهم روزی سرمربی منچستریونایتد شوم

فرناندز: می‌خواهم روزی سرمربی منچستریونایتد شوم

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز هافبک پرتغالی منچستریونایتد فاش کرد که می‌خواهد پس از پایان دوران بازیگری‌اش، وارد دنیای مربی‌گری شود. 

به گزارش فوتبالی، هافبک 26 ساله سابق اسپورتینگ لیسبون، از زمان پیوستنش به شیاطین سرخ تاثیر غیرقابل انکاری روی روند این باشگاه گذاشته است و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های طراح دنیا به حساب می آید. 

به نقل از سایت گل، فرناندز در جلسه پرسش و پاسخ روی وب‌سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد در خصوص رویای سرمربی‌گری‌اش گفت: "گذر زمان را به وضوح مشاهده می‌کنم. بچه‌هایی را می‌بینم که متولد سال‌های 2000، 2001 و 2002 هستند و خواهرم نیز متولد 2000 است و همه آن‌ها بزرگ شده‌اند. این موضوع باعث آشفتگی ذهنی من می‌شود. سعی می‌کنم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. فکر کنم روزی بخواهم به عنوان سرمربی مشغول به کار شوم. حقیقت این است که این کار را دوست دارم. نمی‌دانم که کدام تیم را هدایت کنم. البته اگر بتوانم سکان هدایت بزرگ‌ترین باشگاه دنیا، یعنی منچستریونایتد را در اختیار بگیرم، خوشحال خواهم شد. در حال حاضر تمام زندگی من با فوتبال گره خورده است و فکر می‌کنم که در آینده نیز شرایط به همین شکل باشد. همچنین بار دیگر نیز اعلام می‌کنم که می‌خواهم در آینده سرمربی یک تیم شوم."

4416