رونمایی مهاجم تاتنهام از چهره جدیدش؛ شبیه ستارگان راک!

رونمایی مهاجم تاتنهام از چهره جدیدش؛ شبیه ستارگان راک!

پایگاه خبری فوتبالی - دله الی مهاجم تاتنهام با چهره ای جدید در تمرین این تیم حضور پیدا کرد چرا که با موهای بافته شده خود تا حد زیادی شبیه ستارگان راک شده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره 25 ساله تاتنهام در هفته های اخیر  با موهایی بلندتر از حالت معمول در انظار عمومی و در فینال جام اتحادیه انگلیس در شب شکست تیمش مقابل منچسترسیتی حضور پیدا کرده بود و حالا به نظر می رسد که هدف الی از بلند کردن موهایش این بوده است که بتواند آنها را ببافد و با چهره جدیدی در ترکیب تیمش حضور پیدا کند.

استیون برگوین بازیکن تاتنهام اخیرا ویدیویی از رختکن تاتنهام پیش از جلسه تمرینی منتشر کرده است که چهره دله الی متفاوت به نظر می رسد. وینگر هلندی در این ویدیو، لقب "ستاره راک " را برای دله الی که در کنار جو هارت نشسته، انتخاب کرده است.

دله الی پس از اخراج مورینیو امیدوار است که جایگاه خود را در تاتنهام بهبود ببخشد چرا که این مهاجم انگلیسی از نظر ورزشی فصل خوبی را نداشته و بسیار کمرنگ بوده است. دله الی البته در خارج از زمین فوتبال و در زندگی شخصی نیز روزهای پرحاشیه ای را داشته است. سرقت از منزلش و جدایی از نامزدش باعث شده است تا این بازیکن زندگی غیرفوتبالی پرتلاطمی را داشته باشد.

4125