عکس؛ سرمربی چلسی به دروازه بان رئال مادرید دست نداد!

عکس؛ سرمربی چلسی به دروازه بان رئال مادرید دست نداد!

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل به نظر می رسد که برای پیدا کردن دوستان بیشتر به مادرید نرفته بود چرا که در تصاویر منتشر شده بعد از بازی رئال مادرید و چلسی به نظر می رسد که مربی آلمانی حاضر به دست دادن با تیبو کورتوا نمی شود.

به گزارش فوتبالی، دوربین ها تصویری از لحظه مواجهه توخل و کورتوا در زمان سوت پایان بازی رئال مادرید و چلسی که با نتیجه 1-1 به اتمام رسید، شکار کرده اند. در این تصاویر به نظر می رسد که کورتوا دستش را به سمت مربی آلمانی دراز می کند تا به او دست بدهد اما توخل توجهی به این ماجرا ندارد و به کورتوا و هازارد بی توجهی می کند و به سمت آنتونیو رودیگر مدافع تیمش می رود و با او صحبت می کند. بعد از آن کورتوا خیلی آرام به شانه توخل می زند تا مانع از کینه جویی و دشمنی بیشتر شود.

البته هواداران چلسی از این که کورتوا تیمشان را به مقصد رئال مادرید ترک کرده، نبخشیده اند. اکثر هواداران چلسی در شبکه های اجتماعی از توخل به خاطر این که به دروازه بان رئال مادرید دست نداده است تشکر کردند. در سال 2018 چلسی نمی خواست کورتوا را بفروشد اما این بازیکن به خاطر این که می خواست در مادرید کنار بچه هایش باشد، از تیم لندنی جدا شد و به رئال مادرید پیوست. چلسی بعد از آن کپا را خرید که تجربه موفقی نبود و در نهایت با حضور ادوارد مندی درون دروازه به آرامش رسیدند.

4125