شایعه روز؛ برگزاری دیدار دوستانه بین بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان!

شایعه روز؛ برگزاری دیدار دوستانه بین بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان!

پایگاه خبری فوتبالی – یک خبرنگار آلمانی گفته قرار است دیداری دوستانه بین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، دومینوی تغییر سرمربی در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به سرانجام رسید و مشخص شد پس از یورو لو از تیم ملی آلمان کنار می‌رود، هانسی فلیک به احتمال بسیار زیاد جای او خواهد نشست و روز گذشته هم رسما اعلام شد یولین ناگلزمان هم سرمربی فصل بعد بایرن خواهد بود.

نکته مهم در این جا به جایی مربیان این است که بایرن باید ۲۰ میلیون پوند برای جذب ناگلزمان هزینه کند که در نوع خود یک رکورد است. در سمت مقابل اما خبری منتشر نشده که مبلغ قرارداد سرمربی بایرن با فدراسیون فوتبال آلمان مشخص شود. در همین زمینه اما یک شایعه جالب منتشر شده.

ماکسیمیلیان کوخ، از خبرنگاران آلمانی در توییتر خود نوشته قرار است بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در یک دیدار دوستانه مقابل هم قرار بگیرند و درآمد آن بازی به عنوان غرامت جدا شدن هانسی فلیک به بایرن تعلق خواهد گرفت. این بازی امسال برگزار خواهد شد. توییت کوخ در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفته و چند سایت با استناد به آن شایعه برگزاری دیدار دوستانه بین تیم ملی آلمان و بایرن را منتشر کرده‌اند.

باید در صورت برگزاری این دیدار نویر، کیمیش، گورتزکا، ‌سانه و گنبری در کدام تیم بازی خواهند کرد. در هر نیمه در یک تیم یا از اول تا انتها در یک تیم!

1101