بازیکن سابق منچستریونایتد: از پوگبا بابت عملکردش انتقاد کنید نه مدل مو‍!

بازیکن سابق منچستریونایتد: از پوگبا بابت عملکردش انتقاد کنید نه مدل مو‍!

پایگاه خبری فوتبالی – هنریک مخیتاریان که سابقه بازی کنار پوگبا را دارد گفته از پوگبا باید بابت عملکردش انتقاد شود نه مدل موها.

به گزارش فوتبالی، مخیتاریان در گفت و گو با رسانه اتلتیک گفته: اهمیتی ندارد که شما رشفورد، پوگبا یا هر کس دیگری باشید، رسانه‌ها چیزی درون شما،‌حتی جزئیات کوچک پیدا می‌کنند تا از ان انتقاد کنند. زمانی که پل بازی می‌‌کرد همه از او بابت مدل مویش انتقاد می‌کردند. فکر نمی‌کنم چنین چیزی ربطی به فوتبال داشته باشد. این مسئله به زندگی‌ شخصی‌اش مربوط است. اگر او بد بازی می‌کند از او بابت نمایش بدش انتقاد کنید نه مدل موهایش. این خوب نیست. ربطی به فوتبال ندارد. همانطور که می‌دانید بسیاری از مردم او را نمی‌شناسند و کنار او تمرین نکرده‌اند یا در بازی‌ها کنار او بازی نکرده‌اند. آن‌ها این چیزها را نمی‌بینند. شما باید در تیم باشید و تمرین کردنش، تفکرش و رنج هایش را ببینید و بعد بگویید که او خوب بازی می‌کند یا بد.

مخیتاریان خودش سابقه بازی در منچستر یونایتد را دارد. از او پرسیده شد آیا با بازیکنان منچستر هنوز ارتباط دارد که او پاسخ داد: با پوگبا، دخیا، ماتا، رشفورد و بایی. برای هم پیام می‌فرستیم. هر روز یا هر ماه یکدیگر را نمی‌بینم اما اگر فرصت باشد این کار را می‌کنیم. همیشه دلیلی برای تبریک گفتن به هم وجود دارد.

11001