حنفی: مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی جام حذفی داریم/ بازی با خیبر سخت است

حنفی: مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی جام حذفی داریم/ بازی با خیبر سخت است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: بازی سختی در زمین خیبر داریم و امیدوارم پیروز از زمین خارج شویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی حنفی در خصوص وضعیت صنعت نفت آبادان بعد از شکست برابر گل‌گهر سیرجان گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با خیبر خرم‌آباد در جام حذفی هستیم. در بازی با گل‌گهر زود گل خوردیم و در ادامه با بدشانسی چند موقعیت گل را از دست دادیم. گل‌گهر جزو تیم‌های خوب و پرمهره لیگ برتر است.
وی در خصوص مشکلات مالی صنعت‌نفت و اینکه بازیکنان هفت ماه پول نگرفته بودند، خاطرنشان کرد: مشکلات که همیشه وجود دارد  با این حال  بازیکنان و کادر فنی همیشه نهایت تلاش خودشان را برای موفقیت تیم و خوشحال کردن هواداران به کار بردند. شرایط ما نسبت به نیم‌فصل اول کمی سخت شده است اما می‌جنگیم تا در ادامه لیگ خوب امتیاز بگیریم و جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

حنفی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد در جام حذفی خاطرنشان کرد: خیبر تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و واقعا تیم خوبی است. شرایط جام حذفی طوری است که نمی‌توان تیم‌های دسته اول و دوم را دست‌کم گرفت. بازی سختی در زمین حریف در پیش داریم و امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم. ما هم در جام حذفی مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی داریم.

هافبک صنعت نفت در خصوص عملکردش در این فصل گفت: از فصل گذشته مصدومیتی داشتم که روند درمانی‌ام خوب طی نشد. بعد از اردوی تهران دوباره دردم برگشت و پنج‌، شش هفته ابتدایی مسابقات را از دست دادم. خدا را شکر که در ادامه با کمک کادرفنی شرایط خوبی پیدا کردم.

6641