ظاهر جدید و متفاوت مهاجم سابق لیورپول؛ استوریجی که تا به حال ندیده‌ایم!

ظاهر جدید و متفاوت مهاجم سابق لیورپول؛ استوریجی که تا به حال ندیده‌ایم!

پایگاه خبری فوتبالی – دنیل استوریج، مهاجم سابق تیم‌های منچستر سیتی، چلسی و لیورپول از زمانی که لیگ برتر انگلیس را ترک کرده تفات‌های ظاهری بسیار زیادی پیدا کرده و تصاویر او اصلا در نگاه اول قابل تشخیص نیست!

به گزارش فوتبالی، استوریج تا سال ۲۰۲۰ در تیم ترابزون اسپور ترکیه حضور داشت اما در ماه مارچ آن سال به صورت توافقی از تیم ترکیه‌ای جدا شد. چندی بعد هم مشخص شد استوریج با محرومیتی ۴ ماهه از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شده زیرا قوانین مربوط به عدم دخیل بودن در شرط‌بندی را شکسته.

پس از این اتفاقات اما انگار استوریج بی‌کار ننشسته و در حالی که سن بالایی هم ندارد (۳۱ سال) حالا حسابی بدنسازی کرده. استوریج به جدی تغییر کرده که مقایسه عکس آخری که در اینستاگرام منتشر کرده با عکس‌هایش پیشینش تفاوت‌های بی‌شماری دارد.

زیر آخرین عکسی که استوریج منتشر و در آن از ظاهر متفاوتش رونمایی کرده هواداران واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند. یک نفر برای او نوشته مانند یک غول شدی و یک نفر دیگر گفته خواهان مشاهده مبارزات تو هستیم.

گفتنی است استوریج بهترین دوران خود را در تیم لیورپول گذراند که در ۱۱۶ بازی توانست ۵۰ گل برای لیورپولی‌ها به ثمر برساند. او در تیم ملی انگلیس هم ۲۶ بار بازی کرده و ۸ گل برای آن‌ها به ثمر رسانده است.

1101