شوک به بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی در مسیر جدایی؟

شوک به بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی در مسیر جدایی؟

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی تاریخ مدرن بایرن مونیخ را عوض کرد. این بازیکن از دورتموند به صورت رایگان راهی بایرن مونیخ شد و سال به سال بیشتر و بیشتر درخشید و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باواریایی ها تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی که نقشی کلیدی در کسب شش جام توسط بایرن مونیخ در یک سال اخیر داشته است، تا سال 2023 با بایرن قرار دارد و باواریایی ها از او حمایت کرده اند و گفته اند که به خاطر او قید خرید هالند را زده اند اما شاید این مهاجم تصمیم به جدایی بگیرد.

اسکای اسپورت گزارش داده است که چند باشگاه بزرگ فوتبال اروپا برای خرید مهاجم 32 ساله لهستانی دست به کار شده اند. پینی زهاوی وکیل این بازیکن با برخی از این باشگاه ها در تماس است تا ببیند چه پیشنهادی ارائه خواهند کرد. البته بایرن روی این بازیکن حساب می کند و تمایلی به فروش وی ندارد. 

داوید آلابا و ژروم بواتنگ دو بازیکن باتجربه بایرن مونیخ نیز در این تابستان با اتمام قراردادشان جدا می شوند و اگر لواندوفسکی هم باواریایی ها را ترک کند، تغییرات بزرگی در این تیم در پیش خواهد بود به خصوص که ناگلسمن نیز به عنوان جانشین هانسی فلیک انتخاب شده است.

4125