محرومیت ۳ ساله هوادار بارنزلی؛ علت: پرتاب سوسیس به مسئولین حراست ورزشگاه!

محرومیت ۳ ساله هوادار بارنزلی؛ علت: پرتاب سوسیس به مسئولین حراست ورزشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی – یک هوادار فوتبال به دلیل پرتاب یک رول سوسیس (یک غذا با سوسیس) به سمت مسئولین حراست ورزشگاه از حضور در اماکن ورزشی محروم شده.

به گزارش فوتبالی، کرتیس هوربری، یکی از هواداران تیم بارنزلی است که در جریان دیدار خارج از خانه تیم محبوبش مقابل ساوتند یونایتد به حمایت از بارنزلی پرداخته اما برایش یک اتفاق عجیب رخ داده. این هوادار ۲۲ ساله در پی شنیدن اینکه مسئولین حراست با یک فرد معمول در ورزشگاه برخوردی نادرست داشتند با آن‌ها وارد درگیری می‌شود. ماجرا آن جایی داغ‌تر شد که مسئولین ورزشگاه برای متوقف کردن هوادارانی که روی صندلی‌ها ایستاده بودند وارد عمل شدند و شرایطی پیچیده‌تر شد و اندکی درگیری شکل گرفت.

رسانه سان نوشته پس از این اتفاق ۳ نفر به دلیل مشارکت در این اتفاق شناسایی و در دادگاه حاضر شدند. هوربری اعتراف کرد که یک رول سوسیس پرتاب کرده و ۲ نفر دیگر هم شرارت را پذیرفتند. اعترافی که باعث شد هر ۳ نفر با محرومیتی ۳ ساله از حضور در ورزشگاه مواجه شوند.

گفتنی است تیم بارنزی از تیم‌های بسیار قدیمی انگلیس است که قدمتی ۱۳۴ ساله دارد و در منطقه بورک‌شایر جنوبی قرار دارد. آن‌ها هم اکنون در چمپیون‌ شیپ (سطح دوم فوتبال انگلیس) فعالیت می‌کنند.

1101