وقتی دوناروما پیراهن دشمن خونی میلان را می‌پوشید!

وقتی دوناروما پیراهن دشمن خونی میلان را می‌پوشید!

پایگاه خبری فوتبالی – معمای تمدید قرارداد دوناروما با میلان هر روز پیچید‌تر می‌شود. این دروازه‌بان ۲۲ ساله درخواست دستمزد بالایی از میلانی‌ها دارد و مدیران میلان هم اصلا توانایی پرداخت آن را ندارند. به همین دلیل هم شایعاتی مبنی بر احتمال حضورش حتی در یوونتوس هم شینده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در چند روز اخیر تصویری از دوناروما در فضای مجازی منتشر شده که او را در لباس اینتر نشان می‌دهد. در تصویری که به نظر می‌رسد او حداکثر ۸ سال سن دارد و بسیاری از هواداران رقبای میلان با استناد به این عکس و اصالتی ناپلی دوناروما می‌گویند او علاقه‌ای به میلان ندارد. اصل ماجرا اما چیز دیگری است.

دوناروما در کودکی در یک مدرسه فوتبال به نام ناپولی کاستلامارا حضور داشته. این تصویر هم به تازگی پخش نشده و مربوط به ۵ سال پیش است. زمانی که یک سایت تصصمیم می‌گیرد با رئیس مدرسه فوتبال آن روزهای دوناروما صحبت کند. سیرو آمور، رئيس آن روزهای باشگاه ناپولی کاستلامارا تایید کرده که دوناروما میلان را از کودکی دوست داشته و می‌خواسته به این تیم بپیوندد. او توضیحی درباره آن تصویر نداده اما به نظر می‌رسد پوشیدن لباس اینتر توسط دوناروما علت خاصی نداشته و فقط یک اتفاق بوده است.

گفتنی است برخی سایت ها گزارش داده‌اند دوناروما در انتظار مشخص شدن تکلیف کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط تیم‌ها است تا تیم آینده اش را انتخاب کند.

1101