رکوردی از رونالدو که توسط بنزما شکسته شد

رکوردی از رونالدو که توسط بنزما شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و چلسی به تساوی یک بر یک رسیدند و باید دید که در بازی برگشت چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. کریم بنزما در این دیدار تک گل رئال مادرید را به ثمر رساند و با همین گل، یک رکورد از کریستیانو رونالدو را شکست. رکوردی که البته مربوط به باشگاه رئال مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در حال حاضر 33 سال و 129 روز سن دارد و با این سن توانست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند. پیش از او کریستیانو رونالدو با 32 سال و 86 روز در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید گلزنی کرده بود و این اتفاق در سال 2017 و در بازی برابر اتلتیکو مادرید رخ داده بود.

اکنون کریستیانو رونالدو در یوونتوس توپ می‌زند و پس از رفتن از رئال مادرید دیگر نتوانسته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و در سه سال پیاپی مقابل پورتو، لیون و آژاکس و پیش از رسیدن به نیمه نهایی حذف شده است تا آخرین گل رونالدو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به همان بازی مقابل اتلتیکو مادرید در سال 2017 برگردد.

1470