طلسم عجیب رئال مادرید پس از ال کلاسیکو؛ 4 تساوی در 5 بازی!

طلسم عجیب رئال مادرید پس از ال کلاسیکو؛ 4 تساوی در 5 بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با نتیجه 1 بر 1 مقابل چلسی در ورزشگاه خانگی خود متوقف شد تا کار به بازی برگشت کشیده شود و باید دید که کدام تیم می‌تواند در نهایت راهی فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا شود. این مساوی 4امین تساوی شاگردان زیدان در 5 بازی اخیر بود.

به گزارش فوتبالی، در واقع رئال مادرید پس از ال کلاسیکو تاکنون 5 بازی انجام داده است که در 4 تای آن به تساوی رسیده و تنها در یکی پیروز میدان بوده است. رئال مادرید با نتیجه 2 بر 1 بارسلونا را شکست داد اما به نظر می‌رسد که پس از این بازی دچار طلسم شد و دیگر نتوانست روند پیروزی خود را ادامه دهد. رئال مادرید در 5 بازی بعد از ال کلاسیکو نباخته است اما 4 تای آن را مساوی کرده است. در حقیقت رئال مادرید پس از ال کلاسیکو با لیورپول در آنفیلد به تساوی بدون گل رسید، با ختافه، رئال بتیس و چلسی هم مساوی کرد و تنها در این مدت موفق شد کادیز را در لیگ فوتبال اسپانیا با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد.

باید دید که در بازی برگشت چه نتیجه ای رقم خواهد خورد اما چیزی که واضح است این است که رئال مادرید برای صعود قطعا به گل نیاز خواهد داشت و مجبور است که از همان آغاز بازی حمله کند.

1470