اتفاق خوب برای تیم ملی؛ عزیزی خادم همه چیز را زیر نظر دارد

اتفاق خوب برای تیم ملی؛ عزیزی خادم همه چیز را زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی- شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، همه مسئولیت و امور تیم ملی را برعهده گرفته است.

به گزارش فوتبالی، همانطور که عزیزی خادم در صحبتهایش گفته بود قرار است همه امور تیم ملی زیر نظر او باشد، او همچنان امور تیم ملی و اردوی پیش رو در کیش و هتل و زمین و دیگر مسایل مربوط به مربیان و بازیکنان تیم ملی و بحث واکسن را با جدیت دنبال می کند.

با توجه به شرایط حساس تیم ملی فوتبال برای شرکت در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی که قرار است به میزبانی بحرین برگزار شود شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد برای پرهیز از هرگونه حاشیه و فراهم کردن بهترین شرایط برای در مسابقات مدیریت تیم ملی را بر عهده داشته بگیرد.

از آنجایی که تیم ملی ویترین فدراسیون فوتبال است، اگر به جام جهانی نرود و تیم ملی نتیجه نگیرد، حدود یازده میلیون دلار از دست می رود و حتی دیگر کارهای فدراسیون هم در سایه نتیجه نگرفتن تیم ملی قرار می گیرد، عزیزی خادم تیم ملی را اولویت خود گذاشته است.

شهاب‌الدین عزیزی خادم که با وعده ایجاد تحول در فوتبال، ریاست فدراسیون را تحویل گرفت می خواهد در این شرایط نظارت دقیق تری روی امور تیم ملی داشته باشد تا مسائل حاشیه ای به تیم ملی ضربه نزند. دراگان اسکوچیچ هم شب گذشته با حضور در برنامه فوتبال برتر با تمجید از عملکرد عزیزی خادم درباره مسائل پیرامون تیم ملی صحبت کرد و اعلام کرد درباره تیم ملی با رییس فدراسیون هماهنگی دارد و همین ماجرا می تواند خبر خوبی برای تیم ملی و اسکوچیچ باشد. سرمربی تیم ملی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود:" رئیس فدراسیون نظرات و اختیارات خودش را دارد و او در جریان انتخاب سرپرست جدید تیم ملی بوده است، این انتخاب رئیس فدراسیون بوده درست مثل انتخاب دستیاران من در تیم ملی که در حیطه من است. او منتخب رئیس فدراسیون است همانطور که من دستیاران خوبی به تیم ملی آوردم."

7655