تکرار ماجرای چشمی برای کنعانی‌زادگان؟

تکرار ماجرای چشمی برای کنعانی‌زادگان؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای محمدحسین کنعانی‌زادگان و پیشنهاد قطری‌اش شباهت زیادی به داستان روزبه چشمی و حضورش در لیگ ستارگان قطر دارد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش بود که یک رسانه قطری اعلام کرد مدافع ملی پوش پرسپولیس با باشگاه الاهلی قطر به توافق رسیده و با این باشگاه قرارداد بسته است. خبری که واکنش کنعانی‌زادگان را پی داشت و او نه تنها در صفحه اینستاگرامش این خبر را تکذیب کرد بلکه در گفت و گوی کوتاه با سایت فوتبالی هم اعلام کرد که خبر عقد قراردادش با الاهلی صحت ندارد.

این اتفاق در حالی رخ داده که فصل قبل و در حین برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر، رسانه‌های این کشور خبر توافق روزبه چشمی با باشگاه ام صلال قطر را منتشر کردند که مدافع وقت استقلال در گفت و گو با رسانه این باشگاه آن را تکذیب کرد و گفت: «من بازیکن استقلال هستم و هم اکنون در اردوی این تیم حضور دارم که شرایط سفت و سخت قرنطینه هم حاکم است. هیچ قراردادی هم با هیچ تیمی جز استقلال امضا نکرده ام و این مساله شایعه است. ما در لیگ قهرمانان هستیم و همه تمرکزم موفقیت استقلال در این مسابقات است.»

البته چشمی بعد از لیگ قهرمانان آسیا در قطر ماند و به تیم ام صلال ملحق شد باید دید کنعانی زادگان هم در پایان فصل راهی لیگ ستارگان خواهد شد یا اینکه قراردادش با پرسپولیس را تمدید خواهد کرد.

9697