شش دانگ ساختمان فدراسیون و سه دانگ ساختمان پرسپولیس به نام شستا شد؟

شش دانگ ساختمان فدراسیون و سه دانگ ساختمان پرسپولیس به نام شستا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سایت طرفداری خبر داده که ظاهرا 6 دانگ از ساختمان فدراسیون فوتبال و 3 دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس در آستانه انتقال به شستا است.

به گزارش فوتبالی، امروز سایت طرفداری خبر داد مراحل انتقال شش دانگ از سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از باشگاه پرسپولیس به شستا گام های نهایی خود را طی می کند.

طرفداری در ادامه خبرش نوشته است: "هفته قبل نامه ای از دادگاه به اداره ثبت شمیرانات ارسال شد که کاملا بی سر و صدا شش دانگ از سند فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به شستا منتقل شود. پس از این که فدراسیون فوتبال از این موضوع باخبر شد، طی چند روز اخیر تلاش زیادی داشته تا راه مذاکره با شستا و برگرداندن مبلغ بدهی را به شکل اقساط باز کند."

این اتفاق در حالی رخ داد که در دی یا بهمن 99 مدیرعامل شستا در مصاحبه ای اعلام کرد برای دریافت بدهی خود از فدراسیون فوتبال با مسئولان فدراسیون به توافق نهایی رسیده و خطری ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی کند اما ظاهرا این خطر در نهایت ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به شستا رسیده است.

طرفداری در پایان گزارشش نوشته است از این رو باید این سوال را از مدیرعامل شستا پرسید در حالی که هفته قبل مراحل انتقال شش دانگ از فدراسیون فوتبال با پلاک ثبتی شماره 70 و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس با عنوان تقسیم نامه به شستا انجام شده، چرا چنین مصاحبه هایی صورت گرفته و کاملا بی سروصدا برعکس آن انجام شده است؟ آیا برای کم کردن فشار هواداران میلیونی پرسپولیس و انجام مراحل انتقال 3 دانگ از باشگاه پرسپولیس به شکلی کاملا بی سر و صدا به شستا تکذیب ها انجام شد یا عده ای خارج از مجموعه شستا در حال انجام مراحل اداری این نقل و انتقال سند هستند؟

البته آخرین خبر این است که عزیزی خادم در حال تلاش است که با شستا مصالحه کند البته با این تفاسیر به نظر ساختمان فدراسیون و سه دانگ باشگاه پرسپولیس از دست رفته اما هنوز کارکنان در این ساختمان حضور دارند و برگشت به وضعیت سابق نیازمند یک فرایند حقوقی و قانونی مجزاست که آن هم پیچیدگی های خود را دارد. در واقع فرایند تملک به صورت لفظ حقوقی یعنی انتقال سند مالکیت انجام شده اما رویه ای که برای تخلیه وجود دارد، هنوز انجام نشده و این امر احتیاج به فرایند حقوقی و روند قضایی خاص خودش را دارد که زمان بر هم هست.

7655