علیرضا سهرابی داوران لیگ برتر را چینش می کند

علیرضا سهرابی داوران لیگ برتر را چینش می کند

پایگاه خبری فوتبالی- پس از اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد، بسیاری منتظر بودند که رییس کمیته داوران مشخص شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و سیاست فدراسیون فوتبال این بوده که تا پایان رقابتهای لیگ های مختلف، تغیییری در دپارتمان داوری داده نشود.  

به گزارش فوتبالی، دپارتمان داوری فعلا با مدیریت علیرضا سهرابی پیش می رود و تازه ترین خبر در این باره این است که فریدون اصفهانیان از چینش داوران کنار گذاشته شده و دیگر وظیفه ای در کمیته و دپارتمان داوران ندارد و از فدراسیون فوتبال رفته است.

اصفهانیان هنوز رییس هیات فوتبال استان زنجان است اما او رد صلاحیت شده و به دلیل اینکه می خواهد دوباره شرایط لازم برای شرکت در انتخابات را بدست بیاورد، تاریخ انتخابات را عقب بیاندازد.

اصفهانیان که به علت بازنشستگی و حواشی مربوط به قرارداد ویلموتس نتوانست در انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان کاندیدا شود دیگر در نحوه انتخاب داوران و چینش آنها هم نقشی ندارد. پیش ازاین و در طول مسابقات لیگ برتر حواشی زیادی مربوط به ورود داوران جدید و بعضا کم تجربه از شهرستانهای مختلف، به وجود آمده بود. 

به هر ترتیب به نظر می رسد که سهرابی علاوه بر داوران رقابتهای لیگ برتر، هم داوران رقابتهای لیگ یک و حتی دیگری لیگ های دو و سه و همچنین فوتسال و فوتبال ساحلی را هم چینش کند.

6621