سرمربی جدید برای یاران رضا اسدی

سرمربی جدید برای یاران رضا اسدی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سن‌پولتن که از یک بازیکن ایرانی بهره می‌برد، سرمربی جدید خود در پنج هفته پایانی فصل را معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال سن‌پولتن اتریش که رضا اسدی در آن عضویت دارد، طی چهار مسابقه اخیرش با یک سرمربی موقت کارش را دنبال می‌کرد که امروز این باشگاه اتریشی خبر از عقد قرارداد با یک مربی جدید داد.

گرالد بائوم‌گارتنر، سرمربی ۵۶ ساله اتریشی که در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز سابقه هدایت سن‌پولتن را داشته، با اعلام باشگاه مجددا هدایت این تیم را برعهده گرفت تا در پنج هفته پایانی فصل، یاران اسدی را به شرایط بهتری برساند.

روبرت ایبرتسبرگر تا پایان هفته بیست و سوم تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش هدایت سن‌پولتن را برعهده داشت که حاصل کار او ۵ برد، ۶ مساوی و ۱۲ باخت بود و پس از او نیز گئورگ زِلهوفر در چهار دیدار اخیرشان به‌صورت موقت سرمربی یاران اسدی بود که او نیز با توجه به ۳ باخت و یک مساوی از سمت خود برکنار شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

یاران اسدی که برای بقا در تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش تلاش می‌کنند، پنج مسابقه تا پایان فصل دارند که یکی از بازی‌های این تیم از ساعت ۲۱ امشب مقابل راید برگزار می‌شود؛ دیداری که گرالد بائوم‌گارتنر نخستین بار به‌عنوان سرمربی در آن حضور خواهد داشت و هافبک ایرانی سن‌پولتن به دلیل مصدومیت غایب این مسابقه است.

7474