پرسپولیس 2021،پاس 2005 نشد

پرسپولیس 2021،پاس 2005 نشد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  شب گذشته در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوا مغلوب گل دقایق اولیه مهاجم الوحده شد تا نوار پیروزی های این تیم پاره شود.

 به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها که با پیروزی مقابل الوحده و 15 امتیازی شدن فرصت تاریخ‌سازی را داشتند، شکست تلخی را تجربه کردند تا با 12 امتیاز به استقبال هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا بروند.

پرسپولیس تا هفته چهارم لیگ قهرمانان رکوردهای بی‌نظیری به نام خود ثبت کرده بود. این تیم در حالی در هر 4 بازی ابتدایی خود به پیروزی رسید که تاکنون هیچ تیم ایرانی در تاریح لیگ قهرمانان به 4 برد پیاپی دست نیافته بود. 

بهترین عملکرد یک تیم ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به نام پاس در سال 2005 ثبت شده که 16 امتیاز به دست آورد. بهترین کارنامه پرسپولیس هم برای فصل 2018است که با 13 امتیاز بازی‌های گروهی را به پایان رساند. 

حالا و با باخت دیشب به الوحده، پرسپولیس فرصت رسیدن به رکورد پاس را از دست داد. آنها نهایتاً می‌توانند با پیروزی در بازی آخر مقابل الریان 15 امتیازی شوند و رکورد خودشان را بهبود بخشند اما رکورد پاس دست نیافتنی به نظر می‌رسد. آنها در آن فصل هیچکدام از بازی‌های‌شان را نباختند و فقط یک بازی را مساوی کردند.

7655