پنج مقصد احتمالی اسطوره یوونتوس؛ بوفون در پایان فصل چه کار خواهد کرد؟

پنج مقصد احتمالی اسطوره یوونتوس؛ بوفون در پایان فصل چه کار خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آینده جیانلوئیجی بوفون گلر افسانه‌ای یوونتوس هنوز نامشخص است. 

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان بیانکونری به تازگی وارد چهل و سه سالگی شده است و در ابتدا هفته نیز، آکادمی فوتبال خود را تاسیس کرد. روزنامه توتو اسپورت مدعی است که تصور ماندن بوفون در لباس سیاه و سفید یووه در فصل آینده، کمی غیر قابل تصور است، اما به نظر نمی‌رسد که بوفون آماده بازنشستگی باشد. 

آن چیز که مشخص است، درخواست بوفون برای فیکس بازی کردن است. او علاقه‌ای به نشستن روی نیمکت ندارد. روزنامه اینترتوتو پنج مقصد احتمالی بوفون را در صورت بازنشسته نشدن او در پایان فصل را اعلام کرد. المپیاکوس، اینتراخت فرانکفورت، اسپورتینگ لیسبون، گالاتاسرای و دیناموکیف باشگاه‌هایی هستند که علاقه خود را به جذب این گلر چهل و سه ساله نشان داده‌اند. 

بازی برابر آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا در روز نوزدهم می ماه، ممکن است آخرین بازی اسطوره بیانکونری در لباس این باشگاه پس از 7206 روز از اولین بازی‌اش باشد. 

بوفون به همراه یوونتوس به 10 قهرمانی سری آ، یک قهرمانی سری ب و چهار قهرمانی کوپا ایتالیا رسیده است. بوفون همچنین 3 نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز در کارنامه خود دارد و به نظر نمی رسد که او بتواند به رویای دیرینه‌اش، یعنی قهرمانی لیگ قهرمانان برسد. 

4416