اشک‌های اسطوره آرسنال در بازگشت به خانه‌ای که در آن مورد آزار قرار گرفت

اشک‌های اسطوره آرسنال در بازگشت به خانه‌ای که در آن مورد آزار قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - یان رایت اسطوره آرسنال برای ضبط مستند جدید شبکه بی بی سی به خانه ای برگشت که در آن توسط ناپدری اش مورد آزار قرار گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، اسطوره 57 ساله آرسنال در مستند جدیدی تحت عنوان "در حقایق خانه" حضور پیدا کرده است که در این مستند در مورد آزارهایی که او و برادرانش در حین کودکی تحمل کرده اند، صحبت کرده است. این اولین باری است که مهاجم سابق آرسنال در مورد این جزئیات دردناک در زمان زندگی با مادرش نستا و ناپدری اش صحبت می کند.

اسطوره محبوب آرسنال می گوید که با وجود آن که سالها از آن ماجرا می گذرد اما همچنان آزارهای روحی ناشی از آن ماجرا در روانش وجود دارد. پدر واقعی رایت در زمانی که او هنوز یک نوزاد بود، خانواده را ترک کرد و بعد از آن او و برادرانش نیکی و موریس توسط مادرش و ناپدری اش در خانه ای در منطقه لویشام در جنوب لندن رشد کردند. 

یان رایت که در این مصاحبه به شدت احساسی شده بود گفت که برادرش موریس در زمانی که ناپدری اش ، مادرش را کتک می زد، جلوی چشمان و گوش های او را می گرفته است.  رایت تا سالها سعی می کرده که این اتفاقات را فراموش کند اما در سن 32 سالگی تصمیم می گیرد که به سراغ روانشناس برود و مورد درمان قرار بگیرد.  رایت همچنین تعریف می کند که ناپدری اش به او بیشتر از برادرانش آزار می رسانده است هر چند که دلیلش را نمی داند. 

رایت در این مصاحبه گفت که او توسط ناپدری اش مجبور می شده تا به عنوان تنبیه، رو به دیوار بایستد و ناپدری اش در همین حین فوتبال می دیده است. اگر رایت سرش را برمی گردانده، ناپدری اش سرش فریاد می زده است. 

4125